Fotoprocházka k Mumlavskému vodopádu

Přijďte si vyzkoušet základy krajinářské fotografie a odneste si atraktivní fotografie Mumlavského vodopádu.

Barevný podzim je na focení krajiny ideální a i se základním objektivem uděláte pěkné fotografie. Na místě si ale vyzkoušíte širokoúhlé objektivy a využijete i příslušenství, které nám dovolí fotit na delší expozice a mít tak fotky ještě zajímavější.

Přihlásit se můžete buď do dopoledního nebo odpoledního bloku:

  • 10:00-10:30 – lehká teorie v terénu
  • 10:30-12:00 – praktická část
  • 14:00-14:30 – lehká teorie v terénu
  • 14:30-16:00 – praktická část

S sebou si přineste fotoaparát s objektivy, nabitou baterií, paměťovou kartou a stativ.
Sraz registrovaných účastníků je u Canon vlajky na centrálním parkovišti v Harrachově.
K dispozici bude pestrá paleta fototechniky Canon, která se hodí na fotografování krajiny.

Místo konání

Adresa:
Centrální parkoviště Harrachov

Školitelé

Další vypsané kurzy
Úplný začátečník
Úvod do světa fotografování

1. 2. 2021 17:00, Praha

Úvod do světa fotografování

Ideální kurz pro začátečníky. Poznejte potenciál svého fotoaparátu a začněte si užívat focení naplno.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19
Mírně pokročilý
Zvládnutí správné expozice

9. 2. 2021 17:30, Brno

Zvládnutí správné expozice

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Pracujte se svým fotoaparátem bez limitů a staňte se krok za krokem profi fotografem.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19
Začátečník
Základy kompozice a ostření

15. 2. 2021 17:00, Praha

Základy kompozice a ostření

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Odhalte tajemství pokročilých funkcí a možnosti používání fotoaparátu.