Pokročilá práce s fotoaparátem

Kurz pro mírně pokročilé a pokročilé. Pracujte se svým fotoaparátem bez limitů a staňte se krok za krokem profi fotografem.
25. 1. 2021, Praha
od 17:00
16. 2. 2021, Brno
od 14:00
1. 3. 2021, Praha
od 17:00
17. 3. 2021, Brno
od 14:00

Úroveň: Vhodné pro mírně pokročilé a pokročilé.

V kurzu zaměřeném na ovládání zrcadlovky vám školitel prozradí tipy a triky v nastavení menu fotoaparátu, podrobně rozebere Quick menu a bude se věnovat zákaznickému nastavení (přizpůsobení tlačítek), uživatelským funkcím (CFn) i režimům snímání (C1...).

Řeč bude také o dynamickém rozsahu scény a senzoru, automatickém expozičním bracketingu a HDR, režimech měření expozice, bulb režimu / předsklopení zrcátka, fotografovo workflow (selekce fotek / úpravy ve foťáku) a specifickém příslušenství (extendery, mezikroužky, filtry).

Vhodný navazující kurz: Workshopy

Kurz probíhá ve Fotoateliéru Bělehradská 82, Praha 2 - cca 300 m od stanice metra Náměstí Míru.

Kurz probíhá ve IMPACT HUB BRNO, Cyrilská 7, Brno ve žluté zasedačce. Hlavní vstup do IMPACT HUB je z ulice Čechyňská, skrze velkou prosklenou recepci. Nejbližší zastávka tramvají a trolejbusů je Vlhká nebo Masná.

Co byste měli znát před kurzem

Návštěvníci tohoto kurzu by měli znát základy fotografování a ovládání fotoaparátu, základy ostření, správné kompozice a expozice. To vše se naučíte v našich kurzech pro začátečníky a mírně pokročilé.

Měli byste umět před kurzem:

  • základně používat a držet fotoaparát
  • mít představu o fungování a znát základní pojmy
  • orientovat se v nastavení fotoaparátu
  • znát základní kompoziční pravidla 
  • znát způsoby ostření

Místo konání

Adresa:
Bělehradská 82, Praha 2
IMPACT HUB BRNO, Cyrilská 7, Brno

Školitelé

Další vypsané kurzy
Pokročilý
Pokročilá práce s fotoaparátem

25. 1. 2021 17:00, Praha

Pokročilá práce s fotoaparátem

Kurz pro mírně pokročilé a pokročilé. Pracujte se svým fotoaparátem bez limitů a staňte se krok za krokem profi fotografem.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19
Pokročilý
Pokročilá práce s fotoaparátem

16. 2. 2021 14:00, Brno

Pokročilá práce s fotoaparátem

Kurz pro mírně pokročilé a pokročilé. Pracujte se svým fotoaparátem bez limitů a staňte se krok za krokem profi fotografem.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19
Pokročilý
Pokročilá práce s fotoaparátem

1. 3. 2021 17:00, Praha

Pokročilá práce s fotoaparátem

Kurz pro mírně pokročilé a pokročilé. Pracujte se svým fotoaparátem bez limitů a staňte se krok za krokem profi fotografem.