Úvod do světa fotografování

Ideální kurz pro začátečníky. Poznejte potenciál svého fotoaparátu a začněte si užívat focení naplno.
3 hodnocení3 komentářů
Středa

12. 8. 2020

od 17:00

Délka 2 hodiny

Praha

Bělehradská 82, Praha 2
  • Více jak 10 volných míst
Úroveň: Vhodné pro úplné začátečníky a začátečníky.

V kurzu se dozvíte všechno důležité o základech focení. Vítáni jsou i ti, kteří foťák ještě nikdy nedrželi v ruce, protože i správné držení přístroje bude na programu. Mezi základy patří také návod na zprovoznění fotoaparátu a nebo základní fotografické pojmy. Dále bude řeč o snímačích, ohnisku a ohniskové vzdálenosti objektivu.

Až budete mít přehled o všech základních pojmech, dozvíte se, jak si vybrat správný objektiv a další příslušenství. Nakonec vám lektor vysvětlí základní expoziční režimy (automatika + scénické režimy) a možnosti programové automatiky (režim P).

Vhodný navazující kurz: Základy ovládání fotoaparátu

Kurz probíhá ve Fotoateliéru Bělehradská 82, Praha 2 - cca 300 m od stanice metra Náměstí Míru.

Co byste měli znát před kurzem

Tento kurz je určen úplným začátečníkům. Pokud již zvládáte alespoň základy, poohlédněte se raději po kurzech pro začátečníky nebo mírně pokročilé, jinak byste se mohli trochu nudit.

Místo konání

Adresa:
Bělehradská 82, Praha 2

Školitelé

Další vypsané kurzy
Mírně pokročilý
WORKSHOP FOCENÍ PARKUROVÝCH KONÍ

9. 8. 2020 09:00, Praha

WORKSHOP FOCENÍ PARKUROVÝCH KONÍ

Vhodný pro mírně pokročilé. Zachyťte ostře koně ve skoku přes překážky. Vyzkoušet si budete moci i nové foťáky Canon EOS R5 a R6.

Pokročilý
Pokročilá práce s fotoaparátem

31. 8. 2020 17:00, Praha

Pokročilá práce s fotoaparátem

Kurz pro mírně pokročilé a pokročilé. Pracujte se svým fotoaparátem bez limitů a staňte se krok za krokem profi fotografem.

Pokročilý
Natažení plátna na blind rám

8. 10. 2020 10:00, Praha

Natažení plátna na blind rám

Naučte se napnout plátno na rám a vytvořit si tak vlastní obraz.