Základy kompozice a ostření

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Odhalte tajemství pokročilých funkcí a možnosti používání fotoaparátu.
1 hodnocení1 komentářů
Středa

10. 3. 2021

od 14:00

Délka 3 hodiny

Brno

IMPACT HUB BRNO, Cyrilská 7, Brno
  • Poslední 4 místa

Úroveň: Vhodné pro začátečníky a mírně pokročilé.

Těšit se můžete na vysvětlení základních režimů ostření, volbu ostřících bodů (jednotlivé body, zóny atd.) i praktické zkoušení ostřících režimů.

Dalšími tématy kurzu budou rozdíly při statickém a dynamickém focení, ruční ostření / ostření přes živý náhled, historie a druhy kompozice, základní kompoziční pravidla (zlatý řez), formáty obrazu a nejčastější chyby při komponování. Chybět nebudou ani praktické ukázky na konkrétních fotografiích.

Vhodný navazující kurz: Zvládnutí správné expozice a workshopy.

Kurz probíhá ve IMPACT HUB BRNO, Cyrilská 7, Brno ve žluté zasedačce. Hlavní vstup do IMPACT HUB je z ulice Čechyňská, skrze velkou prosklenou recepci. Nejbližší zastávka tramvají a trolejbusů je Vlhká nebo Masná.

Co byste měli znát před kurzem

Účastníci tohoto kurzu by již měli znát základní fotografické pojmy, které jsou náplní kurzů Úvod do světa fotografování a Základy ovládání fotoaparátu.

Měli byste umět před kurzem:

  • základně používat fotoaparát (zapnout/vypnout, zaostření, spoušť...)
  • vědět jak držet fotoaparát
  • mít základní představu o fungování
  • znát základní pojmy
  • základně se orientovat v nastavení fotoaparátu

Místo konání

Adresa:
IMPACT HUB BRNO, Cyrilská 7, Brno

Základy kompozice a ostření

9. 2. 2021 14:00, Brno

Základy kompozice a ostření

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Odhalte tajemství pokročilých funkcí a možnosti používání fotoaparátu.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19
Začátečník
Základy kompozice a ostření

15. 2. 2021 17:00, Praha

Základy kompozice a ostření

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Odhalte tajemství pokročilých funkcí a možnosti používání fotoaparátu.