Základy kompozice a ostření

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Odhalte tajemství pokročilých funkcí a možnosti používání fotoaparátu.
1 hodnocení1 komentářů
Pondělí

24. 8. 2020

od 17:00

Délka 3 hodiny

Praha

Bělehradská 82, Praha 2
  • Více jak 10 volných míst
Úroveň: Vhodné pro začátečníky a mírně pokročilé.

Těšit se můžete na vysvětlení základních režimů ostření, volbu ostřících bodů (jednotlivé body, zóny atd.) i praktické zkoušení ostřících režimů.

Dalšími tématy kurzu budou rozdíly při statickém a dynamickém focení, ruční ostření / ostření přes živý náhled, historie a druhy kompozice, základní kompoziční pravidla (zlatý řez), formáty obrazu a nejčastější chyby při komponování. Chybět nebudou ani praktické ukázky na konkrétních fotografiích.

Vhodný navazující kurz: Zvládnutí správné expozice a workshopy.

Kurz probíhá ve Fotoateliéru Bělehradská 82, Praha 2 - cca 300 m od stanice metra Náměstí Míru.

Co byste měli znát před kurzem

Účastníci tohoto kurzu by již měli znát základní fotografické pojmy, které jsou náplní kurzů Úvod do světa fotografování a Základy ovládání fotoaparátu.

Měli byste umět před kurzem:

  • základně používat fotoaparát (zapnout/vypnout, zaostření, spoušť...)
  • vědět jak držet fotoaparát
  • mít základní představu o fungování
  • znát základní pojmy
  • základně se orientovat v nastavení fotoaparátu

Místo konání

Adresa:
Bělehradská 82, Praha 2

Školitelé

Další vypsané kurzy
Úplný začátečník
Úvod do světa fotografování

12. 8. 2020 17:00, Praha

Úvod do světa fotografování

Ideální kurz pro začátečníky. Poznejte potenciál svého fotoaparátu a začněte si užívat focení naplno.

Pokročilý
Pokročilá práce s fotoaparátem

31. 8. 2020 17:00, Praha

Pokročilá práce s fotoaparátem

Kurz pro mírně pokročilé a pokročilé. Pracujte se svým fotoaparátem bez limitů a staňte se krok za krokem profi fotografem.

Pokročilý
Natažení plátna na blind rám

8. 10. 2020 10:00, Praha

Natažení plátna na blind rám

Naučte se napnout plátno na rám a vytvořit si tak vlastní obraz.