Základy správné expozice

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Pracujte se svým fotoaparátem bez limitů a staňte se krok za krokem profi fotografem.
Středa

20. 1. 2021

od 17:00

Délka 3,5 hodiny

Praha

Bělehradská 82, Praha 2
  • Více jak 10 volných míst

Úroveň: Vhodné pro začátečníky a mírně pokročilé.

Co se dozvíte? Vše důležité ohledně expozičního času a funkce clony, jak ovlivnit pohybovou (ne)ostrost či jak pracovat s hloubkou ostrosti.

Dalšími tématy kurzu jsou světelnost objektivu, citlivost snímače na světlo (ISO), kreativní expoziční režimy (P, Tv, Av, M), provázanost v expozičním trojúhelníku a histogram. Chybět nebudou ani ukázky na konkrétních fotografiích a praktické zkoušení funkce clony a rychlosti závěrky.

Vhodný navazující kurz: Pokročilé ovládání zrcadlovky, tipy a triky a workshopy.

Co byste měli znát před kurzem

Kurz zaměřený na expozici je určen účastníkům kurzů Úvod do světa fotografování, Základy ovládání fotoaparátu a Základy ostření a správná kompozice, stejně jako fotografům, kteří již mají dobře zvládnuté základy focení.

Měli byste umět před kurzem:

  • základně používat a držet fotoaparát
  • mít představu o fungování a znát základní pojmy
  • orientovat se v nastavení fotoaparátu
  • znát základní kompoziční pravidla 
  • znát způsoby ostření

Místo konání

Adresa:
Bělehradská 82, Praha 2

Školitelé

Další vypsané kurzy
Mírně pokročilý
Zvládnutí správné expozice

17. 2. 2021 17:00, Praha

Zvládnutí správné expozice

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Pracujte se svým fotoaparátem bez limitů a staňte se krok za krokem profi fotografem.